sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Decizie privind infiintarea punctelor de lucru ale CAR in diverse localitati



CASA DE AJUTOR RECIPROC "COEZIUNEA SOCIALA"
Comitetul Director
                                                                                                 
                                                         DECIZIE nr.   3    din 17.01.2014

privind infiintarea punctelor de lucru

  1. In situatia in care in aceeasi localitate  sunt inscrisi mai multi membri cotizanti ai CAR, la intiativa unui grup de cotizanti, se poate organiza un PUNCT DE LUCRU.
  2. Propunerea grupului  privind organizarea punctului de lucru va fi validata de catre CD al CAR, iar persoana desemnata de catre acest grup si care va coordona activitatea acestui punct de lucru va fi numita prin decizie a presedintelui CAR.
  3. Toate aspectele legate de functionarea unui punct de lucru se vor preciza in Regulamentul de Ordine Interioara al CAR.

Data adoptarii deciziei: 17.01.2014

MEMBRII COMITETULUI DIRECTOR
care au votat decizia:

1.      Florea Victor-Vasile
2.      Roman Maria
3.      Apostol Catalin-Constantin
4.      Rinciog Dumitru
5.      Radu Gheoghe Catalin


marți, 26 noiembrie 2013

Mutarea Punctului de lucru nr. 1 al CAR

Joi, 05.12.2013, se reiau activitatile cu publicul in noua locatie  din Bucuresti, str. Pajurei, nr. 13, Sector 1 (in cladirea in care functioneaza si Directia Taxe si Impozite Sector 1 Bucuresti).

Mijloace de transport in comun: troleibuzele 65 si 86 (statia Faurei) sau la circa 200-300 m de mers pe jos cu autobuzele  331, 331 bis si 112 (statia Jiului), Metrou (statia Jiului).

vineri, 8 noiembrie 2013

Inceperea activitatii CAR la punctul de lucru nr. 2- PALATUL CFR



In baza atributiilor statutare, Comitetul Director decide:

1.      CAR "Coeziunea Sociala" isi incepe activitatea si la punctul de lucru nr. 2, situat in Bd, Dinicu Golescu, Palatul CFR, Intrarea C, Parter, cu data de 11.11.2013.
2.      Programul de lucru cu publicul se stabileste astfel:
                  LUNI - JOI, intre orele 14.00-16.30

PRESEDINTELE CAR,
FLOREA VICTOR-VASILE

vineri, 1 noiembrie 2013

O carte in atentia tuturor caselor de ajutor reciproc din Romania

Prin amabilitatea Federatiei Nationale "Omenia", CAR "Coeziunea sociala" a  intrat in posesia unei lucrari valoroase: "Managementul asociatiei casa de ajutor reciproc a pensionarilor", lucrare pe care o prezentam cu placere si pe care o putem pune la dispozitia celor interesati, la sediul nostru central.
Lucrarea este alcatuita din 13 capitole, astfel:

  1. Cultura organizationala
  2. Masuri organizatorice pentru functionarea eficienta si in siguranta a Asociatiei CARP
  3. Redactarea, clasificarea, circulatia, clasarea, pastrarea si arhivarea documentelor
  4. Comunicarea interna si relatiile publice
  5. Managementul resurselor umane
  6. Managementul economico-financiar
  7. Resursele financiare
  8. Ajutoarele rambursabile si nerambursabile
  9. Tehnici de evaluare a rezultatelor activitatii Asociatiei CARP
  10. Controlul financiar preventiv si controlul financiar de gestiune
  11. Asistenta sociala
  12. Statutul de utilitate publica a Asociatiei CARP
  13. Compendiu legislativ
"Managementul asociatiei casa de ajutor reciproc a pensionarilor" se adreseaza in primul rand structurilor alese - Comitetul Director, Comisia de Cenzori, si persoanelor cu functii de conducere, executive, sefi de departamente, servicii, birouri din cadrul acestor asociatii, cu scopul de a le pune la dispozitie un set de instrumente de lucru necesare unui bun management.
Tinand seama de evolutia asociatiilor de pensionari de-a lungul timpului, mai cunoscuta fiind Legea Marzescu din anul 1924, si prefigurand evolutia viitoare, lucrarea pune la dispozitia celor interesati date, informatii si variante de documente si organizare, conducere si desfasurare a activitatii in contextul actual in care ponderea functiei de protectie sociala a statului este supusa manifestarii tendintelor de evolutie de la statul social la statul eficient.
Din analiza situatiei economice a populatiei si studiind comportamentul uneori discretionar al bancilor, CAR Coeziunea Sociala vine nu numai in sprijinul pensionarilor ci si in cel al salariatilor  sau persoanelor fizice autorizate cu venituri modeste, care, economisind lunar sume mici, vor putea imprumuta sume de pana la 20.000 de lei, cu dobanzi mult mai mici decat la orice banca din lume.
 Deoarece forta si eficienta unei Case de Ajutor Reciproc este direct proportionala cu numarul membrilor sai, va asteptam sa economisiti banii alaturi de noi, pentru a putea accesa, la nevoie, imprumuturi la dobanzi superavantajoase.
Asa cum a tinut sa sublinieze, in repetate randuri, presedintele CAR "Coeziunea Sociala", dl. General de Brigada (in rezerva) FLOREA VICTOR-VASILE, specialist in finante  cu o indelungata si apreciata activitate in cadrul Ministerului Apararii Nationale, citez:
"Casa de Ajutor Reciproc "Coeziunea Sociala" a luat fiinta in scopul crearii intre membrii sai a unui sistem de ajutor financiar reciproc care se realizeaza prin inscrierea in Statutul CAR si in Regulamentul de acordare a imprumuturilor si ajutoarelor a unor conditii minime, numai in beneficiul membrilor CAR, dupa principiul sau zicala romaneasca "Prietenul la nevoie se cunoaste!", si nu pentru realizarea unor castiguri in favoarea celor care gestioneaza activitatea CAR. Veniturile CAR sunt minime si se vor folosi numai pentru functionarea CAR "Coeziunea sociala", iar in cazul constituirii unor rezerve financiare, acestea se vor directiona catre ajutorarea unor membri CAR aflati in situatii financiare dificile sau pentru rezolvarea unor probleme familiale urgente."

Lt. Col. (r) Dumitru Rinciog
Consilier de imagine al CAR "Coeziunea Sociala", directional pentru membrii din sindicatele si ONG-urile componente ale Consiliului National al Societatii Civile

luni, 21 octombrie 2013

DECIZIE




cu privire la inceperea activitatii CAR

In baza atributiilor statutare, Comitetul Director al CAR decide:

1.      CAR "Coeziunea Sociala" isi incepe activitatea cu data de 22.10.2013.
2.      Programul de lucru cu publicul se stabileste astfel:

a.       La punctul de lucru nr. 1 "Casa Presei", la sediul central al SCMD - Bd. Poligrafiei, nr. 4, Sector 1, Bucuresti. Program  zilnic de incasare si secretariat, L-V, intre orele 09.00-15.00;
b.      La punctul de lucru nr. 2,"Palatul CFR", Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1 Bucuresti, programul de lucru se va stabili ulterior, dupa amenajarea spatiului de lucru.
c.       Pana la deschiderea celui de-al doilea punct de lucru inscrierile in CAR se vor face numai la Punctul de lucru nr. 1 (Casa Presei).


Data adoptarii deciziei: 21.10.2013

MEMBRII COMITETULUI DIRECTOR

sâmbătă, 19 octombrie 2013

Comunicat

Luni, 21.10.2013, se va desfasura sedinta Comitetului Director al CAR. La ordinea de zi sunt programate a fi discutate si aprobate masurile organizatorice necesare pentru ca CAR Coeziunea Sociala sa poata primi membri incepand cu 22.10.2013.
Cei interesati sunt invitati sa urmareasca concluziile acestei sedinte, ce vor fi difuzate printr-un comunicat in cursul aceleiasi zile.

PRESEDINTELE CAR,
Gl. Bg. (r) Florea Victor-Vasile